Selamat Hari Raya Aidilfitri

Beauty in Everything - Photography

wah... lama sangat tak update entri kat blog nie
kesibukan melanda semenjak 2 hari sebelum raya lepas
raya pertama dan kedua, sibuk melayan sedara mara
al maklum la, diorang raya ketiga dah tak ade kat Johor nie
semua p Kelantan sebab akak sepupu iema kahwin pagi raya keempat (hari nie)
alhamdulillah, dia selamat diijabkabul dan sah menjadi suami isteri
maaf, tak dapat datang.. doa sahaja dapat mengiringi kamu berdua

tapi elok jugak iema tak dapat p sana
tak pasal2 menyusahkan sedara mara iema nanti
tiba2 semalam iema sakit perut dan dada yang amat sangat
memang tak boleh bangun la.. makan pun tak lalu
tahun nie da kurang makan biskut raya :(
iema nak sampaikan ucapan nie terutama kepada semua rakan2 blogger iema
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
TERIMA KASIH SUDI BERKAWAN DAN TEGUR IEMA WALAUPUN KITE TAK KENAL :)
Eid Mubarak :)

8 comments:

cik yaya said...

selamat hari raya juga..
jemputlah ke blog yaya join contest..due date 17 ni.

Iema Gurlz said...

@cik yaya selamat hari raya Cik Yaya
insyallah, akan iema singgah nanti :)

Iema Gurlz said...

@Putery FarHaNa selamat hari raya :)

NurainSuperr said...

salam aidilfitri :)

Iema Gurlz said...

@NurainSuperr salam aidilfitri ^^

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ... MAAF ZAHIR DAN BATIN