Ape Nak Jadi!!!

hye
malam nie malas nax taip entry panjang2
sekadar nax meluahkan perasaan yang sakit atie yang membuak2 nie
dalam fb dah banyak jumpe status kutuk polis dan askar
diorang kutuk2 toe, sedare mare masing2 tax ade ke bertugas sebagai polis atau askar?? (tax kan la tax ade kot... sorang mesti ade kan)
korang kutuk2 toe, same la korang kutuk sedare mare korang sendiri
tax pasal2, masing2 berjumpe bermasam muke
tax kan la hal politik nax dibawak dalam keluarga
tolong la jage perasaan orang laen
walaupun sedare mare masing2 toe bekas polis atau askar
Jage la atie sedare mare masing2... Jangan keruhkan keadaan

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sabar ek dear...istighfar banyak2.... orang yang suka kutuk mengutuk ni biasanya x ukur baju kat badan sendiri dan x cermin diri sendiri...

Iema Gurlz said...

@Farah Waheda Wahid insyallah... toe la kan... wt geram je

Hanida Moss said...

diorang nak kutuk2 ni, cuba letak masing2 dekat perang tu, mahu terberak kat situ kot...